כתמי עור, הצטלקויות אקנטיות, כתמי שמש

מסר מאת ג’יזל בנוגע לכתמי עור קשים:

לעיתים קרובות מגיעות אליי לקוחות עם כתמי עור קשים. אני בטוחה שהחוויה לא נעימה ואני מניחה שאפילו התרוצצת לא מעט אצל קוסמטיקאיות ורופאים ולא מצאת מענה. לאחר אבחנה של הכתמים אני אוכל לומר לך מה אפשר להוריד ומה לא. יש לי הרבה ניסיון והסרתי כתמים מאוד קשים אך לא כל כתם ניתן להסרה מלאה ואני מאמינה בשקיפות לפני תחילת התהליך. אני מזמינה אותך לקבוע תור לייעוץ ללא עלות או התחייבות

כדי לנצח את הכתמים כגון פיגמנציה או כתמי שמש והצטלקויות אקנטיות, יש לשלב מספר דרכי טיפול.

+ טיפול פנים ארסלמד עם הערכה האישית

+ מיקרודרמבריישן

+ אולטסאונד

אנחנו ממליצות לשלב את הערכה אישית של ארסלמד המכילה חומצות חזקות ויעילה בבעיות עור יחד עם פילינג מיקרודרמבריישן להסרה מכנית של תאים. עצם הסרתם גורם לעור לייצר שכבה חדשה של תאים והעור מתחדש. ובנוסף מכשיר האולטרסאונד יתרום להמרצת העור ולחילוף החומרים. כל המכשור הוא מתוצרת גרמנית וכך גם החומרים בהם נעשה שימוש.

 

מיקרודרמביישן

פילינג בסיס מיקרו קריסטלים המבוצע כחלק מטיפול פנים. הפילינג יעיל בטיפול בכתמים, קמטים והצטלקות של עור לאחר אקנה

 

אולטרסאונד

טיפול אולטרסאונד להמרצת העור המבוצע כחלק מטיפול שלם

טיפול פנים ארסלמד

600

ארסלמד הינה סדרה טיפול קוסמטית-רפואית, אשר פותחה בזכות שיתוף הפעולה בין מעבדות ‘זאן דראסל’ לבין מרפאות הדרמטולגיה ”אריק- לקסר”. ממצאי המחקר המשותף מייצגים דור חדש בקוסמטיקה לטיפול בבעיות עור מסובכות כגון אקנה, פיגמנטציה, עור מתבגר ועד להחלמה ושיפור תוצאותיהם של ניתוחים פלסטיים. במוצרים משולבים מרכיבים חדשניים ומתקדמים מהעולם הדרמטולוגי כגון מיראסל, פיברוסל ומטריקסל. משך הטיפול 75 דקות.

קרא עוד

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *