איך מטפלים באקנה – הסבר מקיף בנושא מאת ג’יזל

כולנו מכירים את אימת האקנה החל מגיל ההתבגרות, ורבים מאיתנו גם חווים את הפצעים הכואבים והמציקים בעוצמות משתנות. מהו אקנה, איך הוא נוצר ואיך אפשר להעלים את הפצעים שממררים את חיינו – ג’יזל קוסמטיקאית בכירה בבית היופי ג’יזל מסבירה לנו כל מה שרצינו לדעת על האקנה

הטיפול באקנה נועד לטפל בנקודות השונות התורמות לתופעת האקנה:

  • חוסר יציבות הורמונלית
  • הפרשת שומנים יתרה מבלוטות החלב
  • תאי העור המתים המביאים לסתימת הנקבוביות
  • החיידקים המתיישבים בזקיקי השיער הסתומים
  • תכשירים רבים נמכרים במטרה לפתור את בעיית האקנה, אך רבים מהם לא הוכחו מדעית. בדרך כלל שילוב נכון של תכשירים נותן את התשובה הטובה ביותר. חלק מהטיפולים גוררים תופעות לוואי ויש להתייעץ עם רופא עור ולנקוט זהירות בעת השימוש בהם.

פתרונות הקוסמטיקה למלחמה באקנה:

  1. הסרת העור- קילוף שכבת העור העליונה בעזרת פילינג קריסטלים – מכשור מכני המקלף תאי עור או בעזרת חומרים פעילים אחרים, מטרתו למנוע הצטברות תאי עור מתים. חלק מן התכשירים גורמים להתפוררות אינטנסיבית של העור, אשר עשויה להיות בולטת מאוד לעין.
  2. קטילת חיידקים בטכנולוגיית IPL – חיצוני מקומי בטכנולוגיית ואקום משולב ב IPL מטרתו לשאוב את חומר החלב ולהשמיד את חיידקי האקנה באזור הטיפול בפוטותרפיה באמצעות פולסים של אור. טיפול זה פותח בתחילת המאה ה-21 לטיפול באקנה, לצד טיפולים אחרים בתחום הפוטותרפיה
  3. טיפול במשחות המכילות חומר רטין- מוצרים המכילים את החומר הרטינואידי ממשפחתו של ויטמין A, והוא נמרח בצורה מקומית. לטיפול זה לא יוחסו תופעות לוואי קשות כמו בעת לקיחת החומר בצורת כדורים, אם כי הטיפול יכול לגרום לגירוי מקומי רציני בעור. נראה כי הרטינואידים משפיעים על מחזור היצירה והמוות של התאים המצפים את הזקיקים, ובצורה זו מונעים את סתימתם על ידי עודף תאי עור מתים. לרטינול, צורה של ויטמין A, השפעות דומות אך מתונות יותר, והשימוש בו נפוץ בסוגים של קרם לחות ובמוצרים מקומיים אחרים.

הטיפים של ג’יזל לטיפול באקנה:

  1. מיעוט חשיפה לשמש – הפצעים עלולים להפוך לצלקות
  2. ניקוי מספר פעמים ביום באמצעות סבון מיוחד ומברשת.
  3. שימוש בתכשירים לייבוש הפצעים וחיטוי העור להמשך הטיפול במכון.
  4. להימנע מלנגב את הפנים עם מגבת או “לשחק” בפצעים.
  5. הטיפול בצלקות אפקטיבי עם מכשיר פילינג יהלום. יש מגוון מכשירים סיניים בשוק. דרשו את המקורי תוצרת גרמניה.

התקשרי עכשיו לבית היופי ג’יזל לצורך קבלת ייעוץ ללא עלות ע”י קוסמטיקאית מקצועית במכון יופי יוקרתי 03-6090787

ניתן גם לקבוע תור בטופס הבא:

Loading...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *