איך לבחור קוסמטיקאית טובה – המדריך מאת ג’יזל

איך לבחור קוסמטיקאית

אם ברצונך לטפל בעור ולהגיע לטיפול הטוב ביותר, בדרך נכונה ובריאה עליך לבחור את הקוסמטיקאית הטובה ביותר, השאלה היא כיצד בוחרים קוסמטיקאית מקצועית, שהרי אנו מפקידים בידיה את הדבר היקר לנו ביותר – עור הפנים. אז איך בוחרים נכונה?

כיום, בשוק יש אין ספור קוסמטיקאיות מוסמכות. לרוב קוסמטיקאיות בישראל רוכשות הכשרה בבתי ספר פרטיים בעלי רישיון של משרד התמ”ת. אורך הקורס הוא כ- 800 שעות, אך יש גם בתי ספר שמציעים קורס קצר יותר. הבעיה היא, שהמקצוע אינו מפוקח ולא נדרש רישיון עבודה כמו במדינות אחרות.

אז איך בוחרים מישהי מקצועית ומהימנה?

ראשית יש להבין כי הקוסמטיקאיות רשאיות לטפל בתחומים מוגדרים בלבד כגון: טיפולי פנים, עיצוב גבות, הסרת שיער בשעווה או בקרן אור, פדיקור, מניקור ואיפור קבוע. קוסמטיקאית אינה רשאית לבצע טיפול פילינג עמוק או לבצע הזרקות.

המלצות לבחירה נכונה של קוסמטיקאית

לאחר שהבהרנו את תחומי הפעילות המותרים בעולם הקוסמטיקה, לכן אני ממליצה על השלבים הבאים בבחירת קוסמטיקאית:

  1. הכשרה: בהגיעך לקוסמטיקאית, דבר ראשון יש לברר את מידת ההכשרה ותעודות מקצועיות.
  2. ניקיון: בדקי את ניקיון המקום, ראי אם הקוסמטיקאיות לובשות בגדי עבודה, האם המקום משתמש בסטרליזטור, ובחומרי עזר חד פעמיים.
  3. אבחון: קוסמטיקאית מקצועית תערוך אבחון ראשוני של מצבך הבריאותי ומצב העור ובהתאם לאבחון היא תמליץ על הטיפול המתאים ביותר לצרכייך. ולאחר מכן יתבצע תיאום ציפיות בינך לבין הקוסמטיקאית. על הקוסמטיקאית לשאול על שיגרת הטיפוח היומית שלך, על התקיפות בה את מבצעת טיפולים ומה המטרה לשמה הגעת לטיפול. כמו כן חשוב שתשאלי לסוג הטיפול והתכשירים בהם המטפלת משתמשת. ( ישנם מקרים בהם המטופלות לא יודעות איזה תכשירים השתמשו בטיפולים ואם תהיה לך איזו שהיא אלרגיה או תופעה חשוב לדעת ממה).
  4. איכות המוצרים במכון: תבדקי את שם החברה של מוצרי הקוסמטיקה בהם הקוסמטיקאית משתמשת, האם המוצרים תוצרת חוץ או לא ותשאלי אותה עליהם. קיימים מגוון רחב של תכשירים בשוק חלקם יותר מוצלחים וחלקם פחות.
  5. תוצאה: לאחר הטיפול, תוכלי לבחון בעצמך את מידת המקצועיות, האם הטיפול תרם לשיפור מרקם העור לאורך זמן והאם את רואה תוצאות! אם כן תוכלי לסמוך על דעתך האישית ולבחור נאמנה את הקוסמטיקאית בשבילך.
  6. קניית מוצרי קוסמטיקה אצל הקוסמטיקאית: מרבית הקוסמטיקאיות מציעות תכשירי קוסמטיקה להמשך הטיפול הביתי, לרוב נשים מתלבטות אם לקנות את מוצרי קוסמטיקה מקוסמטיקאית. חשוב לציין כי מוצרי קוסמטיקה בעלי מרכיבים פעילים אינם נמכרים במדפי חנויות הקוסמטיקה מכיוון שאלו תכשירים מקצועיים שנמכרים רק דרך הקוסמטיקאיות אשר עברה הכשרה מקצועית לאבחון העור ולהתאמה של תכשירים מקצועיים לעור פנייך, שלא כמו יועצות היופי למיניהם, שלא עברו הכשרה מקצועית לכך.
  7. נועם מקצועיות: אם קוסמטיקאית מקשיבה לבעייתך, מייעצת ונעימה תוכלי גם לקבל טיפול מקצועי וגם לרכוש לעצמך יחסי ידידות לאורך שנים.
    במידה ואת מתלבטת, מומלצת האפשרות לבקש לשוחח עם מטופלת במקום בעלת בעיה זהה.
  8. עלות הטיפול: העלות היא חלק בלתי נפרד משיקולייך אך חשוב לציין כי מומלץ לבחון בנוסף גם את המקצועיות, הידע, חווית השירות במקום, והאווירה הכללית.

לצפייה במגוון טיפולי הפנים של ג’יזל: לחצי כאן

התקשרי עכשיו לבית היופי ג’יזל לצורך קבלת ייעוץ ללא עלות ע”י קוסמטיקאית מקצועית במכון יופי יוקרתי 03-6090787

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *