טיפולי יופי לגברים

טיפולי יופי לגברים

הקוסמטיקאית בכירה ג’יזל מסבירה על טיפולי יופי לגברים. על הטרנדים בעולם הקוסמטיקה הגברי ומספרת האם יש טיפולים מיוחדים לגברים

היום נשוחח על טיפולי יופי לגברים. בעבר היה נהוג לחשוב שטיפולי יופי מיועדים לנשים בלבד. התפיסה הזו אבדה כבר לפני שנים וכיום רמת המודעות הגברית לטיפוח דומה לזו של הנשים.
גם העור הגברי זקוק לטיפוח וטיפול שוטף. כיון שעור הפנים הגברי שונה מזו של האישה, פותחו טיפולים ותכשירים ספציפיים לצרכי טיפוח של עור הפנים הגברי והגברים יכולים ליהנות כיום ממגוון טיפולי פנים לטיפול במצבי יובש, אקנה, רענון עור הפנים, וטיפולי אנטי אייג’ינג שישמרו על עור פנים רענן וצעיר לאורך זמן.

 

איזה טיפולים קיימים לגברים?

אחד הטיפולים שגברים רבים רוצים הינו הסרת שיער.
גברים כיום מבקשים להשתחרר משיער מיותר, אם הוא על הגב, הזרועות ואזורים אחרים בגוף ואם בהסרת שיער מקו עצמות הלחיים.
הסרת שיער לגברים לוקחת בחשבון את אופי השיעור הגברי. שיער גוף או פנים אצל גבר עבה חזק ועמיד יותר, כך שפותחו דרכי טיפול ייעודיות להסרת שיער אצל גברים.

גברים מגיעים לטיפולי פדיקור כבר באופן קבוע. טיפולי פדיקור לגברים אינם נחשבים רק לטיפולי יופי, שכן גברים רבים זקוקים לפדיקור על מנת לטפל במגוון בעיות בכף הרגל: פטרת בציפורניים, יבלות וכדומה, בעיות מציקות ומטרידות המתפתחות בעקבות נעילת נעליים סגורות לפרקי זמן ארוכים, אם אחרי שירות צבאי, או פעילות ספורטיבית.

מעבר לטיפול וטיפוח עור הפנים, הסרת שיער באזורי הגוף השונים ובפנים וטיפולי פדיקור לגברים, אנו רואים לא מעט גברים המגיעים למכון היופי בבקשה לעצב את הגבות, לטפח את ציפורני הידיים בטיפולי מניקור ואף לקבל ייעוץ מקצועי והתאמה של תכשירי טיפוח לשימוש ביתי.

אין ספק שתודעת הטיפוח הגברי השתפרה בשנים האחרונות ואנו מתחילים לראות גבר מטופח ומודרני לא פחות מהנשים המקיפות אותו
חברת ז’אן דארסל פיתחה ליין של מוצרים המותאמים במיוחד לעור הגברי. ובנוסף ערכה טיפולית לטיפול פנים במכון המיועד במיוחד לעור הגברי העבה.

כללים לטיפול בעור הפנים הגברי:

  1. הגילוח היומיומי הוא הזדמנות מצוינת לטפח את העור. כדאי לנצל את ההזדמנות ולמרוח קרם לחות איכותי לאחר הגילוח וקרם לחיטוי עור הפנים במקום אפטר שייב אלכוהולי שמייבש את העור.
  2. השימוש בקרם הגנה מפני השמש הוא חובה במיוחד אם אופי העבודה של הגבר כרוך בחשיפה לשמש למשך שעות רבות כל יום.
  3. טיפול שבוע של פילינג לפנים ולצוואר או מסיכת ניקוי לעור ישמור על נקבוביות פתוחות ועור נקי, נושם ובריא.
  4. ביקור תקופתי אצל קוסמטיקאית המתמחה בטיפול בעור הפנים הגברי יעזור לשמור על מראה רענן לעור, לטפל בבעיות עור במידה שמתעוררות וליהנות ממראה צעיר ורענן למשך שנים.
  5.  כיום הגברים מודעים לצורך שלהם בטיפולי יופי נוספים ולצורך בשימוש בתכשירי טיפוח באופן שוטף ויומיומי.

לחץ כאן לקריאה נוספת וקביעת תור לטיפול פנים המותאם במיוחד לעור הגבר

2 thoughts on “טיפולי יופי לגברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *