המסת שומן בקור

1,600

המסת שומן בקור – Cryolipolysis

המסת שומן בקור (הנקראת גם הקפאת שומן , Cryolipolysis) הינה פעולה בה מתבצעת המסת שומן בדרך שאיננה פולשנית. הפעולה ניתנת לביצוע במסגרת במכון, ומאפשרת חזרה מהירה לשגרה, ללא משך זמן החלמה מתיש. העקרונות להמסת השומן בקור נתגלו ע” 2 רופאים מהרווארד, בוסטון, ארה”ב. במחקריהם הוכיחו הרופאים כי תחת מצבים מבוקרים, תאי השומן חשופים יותר לקור מאשר תאי גוף אחרים.

איך מתבצע תהליך המסת שומן בקור?

תאי השומן הם באופן טבעי פגיעים יותר לקור מאשר רקמת העור סביבם, כאשר מתבצע תהליך קירור מבוקר באזורים בהם קיימים מצבורי השומן, ניתן להאיץ את היעלמותם של התאים לאורך זמן.
הטיפול מתבצע ע”י מכשיר מיוחד המעביר קור לתאי השומן תחת העור, כל זאת מבלי לפגוע בתאים אחרים בגוף. הקור מבודד את תאי השומן ומקפיא אותם, ובכך גורם למותם. במהלך הזמן שלאחר הטיפול, הגוף מעבד באופן טבעי את תאי השומן המתים ומסלק אותם לצמיתות. כך מתקבל מראה מעוצב ומחוטב באזור שטופל. הגוף מפרק את השומנים במהלך 90 יום בסיום הטיפול. ניתן לראות תוצאות משמעותיות כבר לאחר כ-30 יום מסיום הטיפול

כדי להגן על העור מסביב לטיפול אנחנו מרפדים את העור עם ממברנות ג’ל מיוחדות ואיכותיות. משך הטיפול הינו 60 דקות.

מה חשוב לדעת לפני ביצוע הטיפול ?

חשוב לבצע את הטיפול במקום שיש לו את הניסיון ואת המיומנות לבצע טיפול זה ושהמכשיר איתו מתבצע הטיפול אינו מתוצרת שאינה איכותית וקיימים לגביו אישור ממשרד הבריאות מכון התקנים וגם אישור אירופאי או של ה FDA.

בנוסף ולא פחות חשוב, מומלץ לוודא שהממברנות ג’ל שאיתן משתמשים כדי לבצע את הטיפול הם מחברה מוכרת ואיכותית.